За да поръчвате и виждате цените на всички предлагани ястия е необходимо да сте регистриран потребител. Регистрацията се прави еднократно и ще Ви отнеме не повече от 2 минути.
Стъпка 1: Въвеждате потребителско име и парола
Стъпка 2: Избирате адрес, на който желаете да бъде доставена поръчката
Стъпка 3: Избирате заведение
Стъпка 4: Поръчвате всички артикули един по един:
Срещу всеки артикул има бутон “ИЗБИРАМ”. Когато натиснете този бутон съответният продукт се добавя във Вашата поръчка. След като изберете всички желани продукти е необходимо да натиснете бутона “ПОРЪЧАЙ”, който ще Ви изпрати към финално потвърждение на Вашата поръчка. След като се убедите, че това е окончателната Ви поръчка е необходимо да я потвърдите от бутон „ПОТВЪРДИ ПОРЪЧКАТА”.
Виж подробни инструкции
Регистрацията е необходима за предпазване от злоупотреби.
При следващите поръчки няма да е необходимо да въвеждате отново личните си данни и адрес, защото системата ги запазва при регистрацията. Имате възможност обаче, по всяко време да добавяте, изтривате и редактирате въведените адреси.
Системата Ви дава визуална представа за предлаганите ястия, актуални цени, калкулира общата сума на поръчката, а АМАМ-операторите са готови да Ви съдействат по всяко време на денонощието за разрешаването на всеки възникнал проблем. Можете също да се възползвате от промоции и да участвате в игри с награди.
Доставките се извършват от куриер на заведението, към което сте направили поръчка. Определени заведения в Пловдив, Бургас, Русе, Стара Загора, Плевен, Велико Търново, Добрич и Ловеч използват таксиметрови компании за тази цел. АМАМ БГ няма собствени куриери и не изпълнява доставките.
Поръчките се заплащат на доставчика, в брой, при получаване на всички поръчани ястия, напитки и прибори. Съвсем скоро ще имате възможност да плащате и по Интернет, чрез дебитни и кредитни карти. Когато сме готови, всички клиенти ще бъдат уведомени с имейл.
Цените на предлаганите артикули, опаковки и условия за доставка са еднакви с тези на съответното заведение за доставка и факта, че поръчвате по Интернет не оскъпява с нищо Вашата поръчка.
Към настоящия момент поръчки се изпълняват за градовете София, Бургас, Варна, Велико Търново, Плевен, Пловдив, Стара Загора, Русе, Пазарджик, Добрич, Благоевград, Перник, Ямбол, Ловеч, Сливен, Силистра и околностите им. След като се регистрирате, системата автоматично показва само заведенията, които обслужват избрания град и район.
Условията за доставка (минимална стойност на поръчката за избрания район и цена на доставка) са различни и се определят от ръководството на всяко заведение. След като се идентифицирате в системата с потребителско име и парола и изберете адрес, над менюто ще видите условията на доставка за Вашия адрес. Цената за доставка се калкулира в поръчката Ви в зависимост от избраното заведение и района, за който поръчвате. За да бъде калкулирана правилно е необходимо да сте указали коректно района за доставка.
За времето на доставка можете да се ориентирате от минутите, изписани в часовничетата, които се намират под всяко лого. При всички случаи обаче, поръчката Ви по Интернет не се обслужва по-бавно от поръчките, направени по телефона.
АМАМ БГ работи без прекъсване. 24 часа в денонощието на Ваше разположение са обучени оператори, които следят и контролират процесите, свързани с Вашата поръчка. На указаните телефони или чрез секцията Сигнализирай може да разчитате на необходимата компетентна помощ.
Когато изберете заведение и се отвори менюто му, работното време за доставка е написано под логото в лявата част на екрана. Поръчка обаче можете да направите както когато заведението е отворено, така и когато е затворено. Във втория случай, поръчката ще бъде за час, който Вие посочите в рамките на работното време на заведението (час на доставка избирате след като сте направили поръчката и сте натиснали бутон „ПОРЪЧАЙ”, от падащото меню Час на доставка).
Във всеки един момент от денонощието поръчката Ви се приема от обучен оператор. Ако има неточности или възникне проблем, АМАМ-операторът ще се свърже с Вас на посочените в профила телефони, за да Ви информира.
Ако заведение, от което сте направили поръчка е приключило работа, но Вашата поръчка фигурира в „АРХИВ” - то тя ще бъде изпълнена, независимо, че заведението не приема повече поръчки.
Да. Системата Ви дава възможност да избирате ден и час на доставка, съобразен с работното време на заведението (час на доставка избирате след като сте направили поръчката и сте натиснали бутон „ПОРЪЧАЙ”, от падащото меню Час на доставка).
Когато изберете артикул - той се натрупва във Вашата поръчка. Системата Ви дава възможност да изтривате вече избрани продукти чрез бутон Изтрий срещу всеки артикул. Когато обаче натиснете бутон “ПОРЪЧАЙ” и след това “ПОТВЪРДИ ПОРЪЧКАТА” - промени не са възможни. Когато сте активирали бутон “ПОРЪЧАЙ”, но все още не сте потвърдили поръчката, корекции все още са възможни, чрез бутон „ВРЪЩАМ СЕ ЗА КОРЕКЦИЯ”.
Системата Ви осигурява тази възможност за заведения, които предлагат добавки. В прозореца „ВАШАТА ПОРЪЧКА ДО МОМЕНТА” срещу всеки избран артикул има бутон “ЕКСТРИ”, който води към меню с възможните добавки за избраното ястие. От падащото меню на желаната от Вас добавка избирате количеството, което да бъде прибавено към артикула и натискате бутон „Актуализирай поръчката”.
В прозореца „ВАШАТА ПОРЪЧКА ДО МОМЕНТА” срещу всеки избран артикул има бутон “ЕКСТРИ”, който Ви води към меню с възможните добавки за избраното ястие, а най-долу има поле Уточнения, в което може да впишете Вашите изисквания или уточнения.
След като изберете всички желани продукти и натиснете бутон „ПОРЪЧАЙ”, ще преминете към финално потвърждение на поръчката си. На този екран имате възможност да изберете и брой прибори (от падащо меню „Прибори”), ако заведението предлага тази услуга.
След като се идентифицирате в системата с Вашето потребителско име и парола, ще видите бутон „ЗА МЕН” на червената бутон-лента под логото на АМАМ БГ, където можете да попълните данни за фактура. Тези данни ще се запомнят и няма да е необходимо да ги вписвате всеки път, когато желаете фактура. За да получите фактура от заведението е необходимо да отбележите това с отметка в чек бокс, който се намира преди финалната стъпка „ПОТВЪРДИ ПОРЪЧКАТА”.
След като изберете всички желани продукти и натиснете бутон „ПОРЪЧАЙ”, ще преминете към финално потвърждение на поръчката си чрез бутон „ПОТВЪРДИ ПОРЪЧКАТА”. Когато поръчката е изпратена успешно, тя се записва в списъка с всички реализирани поръчки, които можете да видите от бутон „АРХИВ”, който се намира на червената бутон-лента, под логото на АМАМ БГ.
Не, това не е възможно. За изпълнението на първа поръчка или за нов адрес, е абсолютно задължително АМАМ-оператор да се свърже с Вас по телефона.
Да. Ако поръчката не може да бъде изпълнена, липсва артикул, има разлика в цена и др., АМАМ-оператор задължително ще се опита да се свърже с Вас на посочените в профила телефони. Ако няма връзка, ще получите съобщение в профила си, което можете да прочетете, след като се идентифицирате в системата с потребителско име и парола.
Да, но трябва възможно най-бързо да се свържете с АМАМ-оператор на посочените телефони или чрез формата „Сигнализирай”.
Не, това не е възможно. Трябва да направите отделни поръчки към всяко избрано заведение. След като пуснете първата поръчка е необходимо да излезете от системата и да се идентифицирате отново. Ако направите втора поръчка в рамките на 2 часа АМАМ-оператор ще се свърже с Вас по телефона, за да потвърди, че я желаете.
Единственият начин да анулирате вече потвърдена поръчка е възможно най-бързо да се свържете с АМАМ-оператор на посочените телефони или чрез формата „Сигнализирай”.
Това означава, че доставката се извършва от таксиметрова компания, а не от доставчик на заведението. Специфичното в този случай е, че таксиметровите шофьори НЕ доставят поръчката до вратата на апартамента/офиса, а САМО до вратата на сградата, като от заведението ще Ви се обадят, в момента на тръгване на поръчката, за да Ви уведомят до колко минути да очаквате таксито пред входа. Поръчка от заведение, доставящо с такси НЕ може да бъде изпълнена, ако телефоните, посочени в профила Ви, не са актуални.
Това означава, че заведението доставя поръчките си до входа на жилищната или офис сграда, а не до Вашия апартамент или офис. Когато доставчикът е пред входа, оператор ще се свърже с Вас, за да вземете поръчката. Поръчка от заведение, доставящо поръчките си до входа на сградата НЕ може да бъде изпълнена, ако телефоните, посочени в профила Ви, не са актуални.
|